والورده: به رئال مادرید تبریک می‌گوییم اما فصل، طولانی است و باخت‌های آنها هم از راه می‌رسند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والورده: به رئال مادرید تبریک می‌گوییم اما فصل، طولانی است و باخت‌های آنها هم از راه می‌رسند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والورده: به رئال مادرید تبریک می‌گوییم اما فصل، طولانی است و باخت‌های آنها هم از راه می‌رسند

والورده از لزوم بازگشت تعادل به تیم و نگاه رو جلو گفت.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از شکست دوباره تیمش مقابل رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا عنوان کرد تیمش باید این شکست را فراموش کرده و به لالیگا فکر کند. والورده می‌گوید باخت‌های رئال مادرید هم از راه خواهند رسید.

به گزارش mundodeportivo، بارسا در عرض سه روز برای دومین بار به رئال مادرید باخت و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد. اوضاع در بارسا اصلا مطلوب به نظر نمی‌رسد و این را می‌توان از نمایش‌های خیل عظیمی از بازیکنان سرشناس تیم در زمین بازی دریافت. والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت:

سوپرکاپ اسپانیا را واگذار کردیم و باید بگویم آنها امروز از ما بهتر بودند. به خصوص شروع بازی که ما خوب نبودیم. حالا باید این شکست را فراموش کرده و به فکر آغاز لالیگا باشیم. بازیکنان حریف انرژي و انگیزه بیشتری نسبت به ما داشتند. از حالا باید تمرکزمان را معطوف به لالیگا کنیم. ریکاوری کنیم و رو به جلو فکر کنیم. بله نسبت به بازی پیش فصل اتفاقاتی رخ داد که می‌تواند تعادل تیم را بر هم زده باشد. لحظات سختی را تجربه می‌کنیم و این طبیعی است چون بازی و جام را باختیم. 

برای تغییر اوضاع و برگرداندن ورق، نیاز به بردن داریم. تمرکز و بعد روانی فوتبال همواره به نتایج و پیروزی‌ها بستگی دارد. به حریف تبریک می‌گوییم اما این تازه ابتدای یک فصل طولانی است. واضح است که دوست داشتیم سوپرکاپ را فتح کنیم. به خصوص که حریف‌مان، رئال مادرید بود. اما نشد و حالا باید به لحاظ روحی، ریکاوری کنیم. اگر بازیکنان همت به خرج دهند، می‌توانیم ورق را برگردانیم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم برگردیم. مادرید در حال حاضر نسبت به ما در فرم بهتری قرار دارد.

مصدومیت لوییس سوارز از ناحیه زانوی پای راست است اما تا زمانی که پزشکان حرفی نزنند، چیزی مشخص نیست. تا فردا باید منتظر بمانیم. 

نتایج، برتافته از وضعیت بازی است. باید سعی کنیم در بازی بیش از پیش جنگنده باشیم. در این دو بازی که باختیم، بودند لحظاتی که خوب بازی کردیم. تلاش‌مان بر این است که تعادل را به تیم برگردانیم تا نتایج از راه برسند. باید رو به جلو فکر کنیم. اگر تنها یک چیز در فوتبال واقعیت داشته باشد این است که هر تیمی، روزی شکست می‌خورد. این اتفاق هم اکنون برای ما در حال رخ دادن است و باخت‌های مادرید نیز از راه خواهد رسید.

بله اینکه سیستم و ترکیب را عوض کردیم، هم به خاطر استراحت برخی بازیکنان بود هم چون اینیستا را در اختیار نداشتیم و هم اینکه فکر می‌کردیم، این بهترین راه برای برگرداندن نتیجه است که مشخصا نبود. وقتی هم که پیکه مصدوم شد، مجبور به ایجاد تغییرات بیشتری شدیم. واقعیت این است که پرس و بازپس گیری سریع آنها در زمین ما، آسیب زیادی به ما وارد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | 12:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.